czwartek, 21 lutego 2013

Łazanki z kapustą

Kolejnym  moim pomysłem na obiad są łazanki z kapustą.To sprawdzony przepis, jest to popularne, proste danie kuchni polskiej. Jest wiele sposobów na ich podawanie. W moim rodzinnym domu serwowane były z topioną słoniną i podsmażoną cebulką, i taka właśnie wersja najbardziej smakuje moim domownikom. Przygotowanie łazanek jest dosyć szybkie, jest to ważne szczególnie gdy mamy niewiele czasu na przygotowanie sytego obiadu dla całej rodziny.












Do przygotowania łazanek użyłam:

1 średniej główki kapusty
2 cebule
30 dag słoniny
1 opakowanie makaronu na łazanki
sól
pieprz

Kapustę poszatkowałam i ugotowałam. Wystudzoną odcisnęłam. Słoninę pokroiłam w drobną kosteczkę i podsmażyłam razem z drobno posiekaną cebulką. Do podsmażonej cebulki dodałam odciśniętą kapustę, i razem przesmażyłam. Makaron ugotowałam według wskazówek na opakowaniu a po odcedzeniu połączyłam z podsmażoną kapustą. Smacznego!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz